سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسائل مربوط به اجاره خودرو

مسائل مربوط به اجاره خودرو کمیسیون فرودگاه لس آنجلس  مجوز فرودگاه های خودروسازی لس آنجلس  را مجاز به درخواست درخواست برای قطار مسافر خودکار  در فرودگاه بین المللی لس آنجلس  صادر کرده است.برای یکی از اجزای برنامه بزرگتر 5.5 میلیارد دلاری پیشرفت دسترسی به زمین است که برای کاهش ترافیک اجاره ماشین در فرودگاه با اضافه کردن یک قطار به محدوده ترمینال مرکزی  که به راه آهن سبک لس آنجلس متصل است طراحی شده است سیستم، یک ماشین اجاره خودرو و پارکینگ های اضافی با مناطق جدید برای برداشتن و رها کردن مسافران.

مسائل مربوط به اجاره خودرو سون بورتون، رئیس آلامو ، گفت: “ما خودرو هیجان زده هستیم که این مولفه ضروری پروژه صنعت خودرو را پیش ببریم.” یکی از دلایلی که فرودگاههای جهانی لس آنجلس انتخاب کردند یک  بود – برای این پروژه این است که سرعت تحویل این بهبود بحرانی را افزایش دهد که تجربه بهتر برای مسافران را ایجاد خواهد کرد. “پروژه شامل پنج بخش اصلی است: کرایه ماشین دو ترابری حمل و نقل بین المللی  و بهبود مسیر در سراسر منطقه .

خواهد بود یک قطار برقی با قدرت 6 ایستگاه ایران خودرو در طول 2.25 مایل مایل، اتصال مسافران و کارمندان به راه آهن سبک، اتوبوس منطقه ای، پارکینگ، و پایانه ها. ایستگاه های در داخل به پایانه ها از طریق پل های پیاده رو با جاده های متحرک متصل می شوند.

اجاره خودرو و اتومبیل

 مسائل مربوط به اجاره خودرو  نیاز به شاتل / اتوبوس اجاره برای ورود به را از بین می برد. این باعث می شود که تراکم ترافیک را کاهش داده و با استفاده از 23 شرکت اجاره اتومبیل، که در حال حاضر در سراسر منطقه فرودگاه پراکنده شده است، در یک مرکز تخلیه شود. مسافران در اجاره اتومبیل حذف خواهند شد.هر دو در شرق و غرب به کاربران فرودگاه با دو مکان خارج از خدمت می کنند. ها پارکینگ را در اختیار مسافران قرار می دهند و مسافران را به سمت از طریق متصل می کنند.


دبورا فلیمینت، مدیر عامل شرکت ، گفت: یک پروژه حیاتی برای مدرنیزه کردن آینده است و راه حلی برای دسترسی قابل اعتماد و معقول به پایانه های خطوط هوایی برای مسافران، کارمندان و سایر کاربران است.” “مجوز امروز گامی مهم در جهت تحقق این وعده است. فرایند به ثمر رسیدن اجاره خودرو طراحی شده است تا به ما یک تیم واجد شرایط بدهد که یک سیستم با کیفیت بالا، قابل اعتماد و زیبایی طراحی کند. “